CG
“جسارت”، چیزیه که برای برداشتن گام های اصلی و اساسی خیلی مهمه. اینکه از کاری که میکنی، هرچقدرم عجیب و پر ریسک، نترسی. حالا هرقدرم که با عرف و معادلات قبلی جور در نیاد…
برای CG قرار شد یه تست طراحی کنیم که کاملا برعکس تست های موجوده، قراره “عرف” رو به هم بزنیم و بگیم که درست و غلط (تو مورد خاص) صرفا یه چیز قراردادیه و حالت برعکسش هم صادقه. واقعا جذابه!
قبلا به این کار فکر کرده بودم ولی خب به زبون نیاورده بودمش، ولی الان دیگه قراره جدی بهش فکر کنیم. بیشتر تو جنبه فان و تبلیغاتی داستان تاثیر داره ولی خب میتونه یه مثال ساده و مسیر کوتاهی برای رسوندن منظور و اثبات نظریه هم باشه.
موفقیتش هم تا وقتی حاصل نشه، صرفا یه احتماله. واقعا به نظرم میاد شدنیه ولی خب قانونمند کردن و طراحی یه تست مشهود، فکر زیادی میبره. لذت بخشه ولی خب حوصله بالایی میطلبه…